donderdag 24 oktober 2013

Een natuurlijke kandelaar

Vorige week bladerde ik door wat oude Ariadne's at home die ik had gekregen. Daar zag ik zo'n mooi en simpel idee. Een mevrouw maakte van een gevonden tak, wat lint en kerstboomknijpers met kaarsjes een mooie kandelaar voor op tafel. Nu had ik de kerstboomknijpers al in huis, alleen nog even wat lint en dan kon ik bijna beginnen. Ik wilde in eerste instantie een oranje lint, maar dat kon ik niet vinden. Uiteindelijk koos ik voor zilverkleurig. Dat is ook iets neutraler.

Het allerbelangrijkste was het vinden van een geschikte tak. Zoonlief vond het zoeken hiernaar een leuke missie dus kwamen we met zes stokken thuis. Ik had eerste keuze en met de rest ging hij in de tuin spelen. Ik wikkelde het lint erom en zette de kerstboomknijpers vast. Het zag er al snel mooi uit. De kaarsjes die ik erin deed waren gele bijenwaskaarsen. Hier koos ik bewust voor omdat het anders zo Kerstig aan doet. Straks met de Kerst kan ik er altijd nog witte kaarsjes in doen.

Het past precies bij onze natuurlijke tafelloper en bij de herfst.

Liefs MamaNatuurlijk



4 opmerkingen :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...