dinsdag 1 oktober 2013

Nog een herfstlichtje

Na de herfstlichtjes van dinsdag vandaag nog eentje. Gewoon omdat het zo gezellig staat in huis. Deze maakte ik van een kleine pompoen die ik van mijn moeder kreeg. Ik maakte er een gaatje in en holde de pompoen voorzichtig uit met een theelepel. Ik maakte de opening precies groot genoeg voor een waxinelichtje. Deze plaatste ik zo dat hij goed vast zat.

Simpel maar gezellig en met elke pompoen te maken. En toen was het wachten tot het donker was. En wat stond dat gezellig en herfstig.

Ik denk dat ik er nog een paar bij ga maken.

Liefs MamaNatuurlijk




2 opmerkingen :

  1. wat een heerlijke en prachtig herfstige sfeer heb je in huis weten te brengen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het is ook zo'n gezellig seizoen.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...