dinsdag 26 januari 2016

Ik was er even niet...

Het was hier erg stil de laatste tijd. Ik heb van alles klaar staan en inspiratie heb ik ook genoeg, daar ligt het niet aan. Maar mijn gedachten gaan momenteel voornamelijk uit naar onze rechtszaken, crowdfunding (waarover later meer!) en alle onderzoeken die hierbij (zijn) komen kijken.

Gezanik
Ik merk dat mijn energie beperkt is, dat mijn veerkracht afneemt en dat maakt alles zwaarder. Dit heb ik in al die jaren dat dit speelt niet eerder gehad en gebeurt uitgerekend nu het einde een beetje in zicht lijkt te komen. Of misschien voelt het juist daarom wel zo. In de trant van de laatste loodjes wegen het zwaarst ofzo.

Het irriteert me ook dat er zoveel tijd gaat naar alles wat met de rechtszaken te maken heeft. Het voelt 'zonde' van mijn tijd, omdat we in principe niets verkeerd doen. Zonder al dat 'gezanik' heb ik namelijk al genoeg te doen als thuisonderwijzende, voor Kiind schrijvende, bloggende, vrijwilligerswerk uitvoerende, sociale moeder met een huishouden. Waar al deze zaken mij normaal gesproken energie geven, kósten ze me nu voornamelijk energie.

I object
Mijn hoofd zit namelijk vol. Binnenkort mogen we weer voorkomen voor deel 2 van onze zoveelste rechtszaak. Daarnaast moesten we onlangs twee pittige boetes betalen. Deden we dit niet dan was de kans groot dat ons bezwaar niet in behandeling genomen zou worden. Een bezwaar wat we zelf indienen juist omdat we deze boetes onterecht hebben gekregen in onze proeftijd. Ironisch niet?

Eerder schreef ik al dat ik meer tijd voor mezelf wilde creëren dit jaar. Praktisch gezien zit dat er dus even niet in. Al ben ik wel bezig met strategieën hiervoor. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat ik hier weer vaker ben. Het voelt fijn om te bloggen, te delen en te lezen wat jullie bezig houdt in deze fijne blog-bubbel-wereld ver weg van alle stomme dingen.  

Liefs MamaNatuurlijk   

3 opmerkingen :

  1. sterkte toegewenst! Vervelend weer zo'n rechtszaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel! Hopelijk is het snel voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp dat het je energie vreet. Maar je vecht voor waar je in gelooft, dus het is zeker geen zonde van je tijd! Duim mee dat het gauw in orde komt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...