zaterdag 13 februari 2016

Zijn traktatie

Zoonlief werd onlangs 8 jaar en mocht trakteren bij Scouting en de sportclub. Omdat hij zo dol is op Minecraft besloten we dat als thema te nemen. PapaNatuurlijk maakte een heuse mini Minecraft versie van zoonlief! Verder werd er een Minecraft wereld gemaakt en vulden we de blokken met mini zoutjes.

Het was een daverend succes! Bijna alle kinderen kenden het en er kwamen direct allerlei Minecraft ervaringen los. Zoonlief deelde vol trots uit. Zijn Minecraft mini me bewaar ik ter herinnering in een potje met de kaarsjes van zijn chocoladetaart.

Liefs MamaNatuurlijk


6 opmerkingen :

  1. Hier ook mindcraft boys. Voor een verjaardagfeestje van een vriendje hebben we met strijkkralen zo'n groen met bruin blokje gemaakt. Daar geld in gedaan (was zijn wens). Was ook een groot succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan! Vooral zijn eigen MineCraft figuur. Ik vind het zelf nog steeds wel een dilemma. Hier thuis doen ze (nog?) geen mine craft. Sommigen op school wel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is het ook een steeds terugkerende afweging. Bij Minecraft speelt zoonlief het liefst in de ceatieve modus en dan is er geen sprake van enge wezens en vechten of iets dergelijks. Hij ontwerpt en maakt alleen van alles. Dat vind ik geen probleem.

      Verwijderen
  3. Goedemiddag, wat een ontzettend leuke traktatie! Die ga ik ook voor mijn zoon van bijna 7 maken als groot Minecraft liefhebber :-). Heeft u misschien ook een printable van het Minecraft poppetje wat hierboven op de foto staat? Bij voorbaat hartelijk dank. Groeten Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...