zaterdag 11 februari 2012

Hoekjes in huis

Dit is alweer de laatste Hoekjes in huis. Al staan er altijd wel een paar projecten op de planning die ik natuurlijk nog kom delen. De afgelopen tijd heb ik elke zaterdag kleine stukjes van ons huis laten zien die ik erg mooi vind, die speciaal voor me zijn, waar ik mooie herinneringen aan heb of waar ik trots op ben.

Vorige week showde ik de slaapkamer van zoonlief. Als laatste is nu de keuken aan de beurt. De keuken zelf is niet mijn smaak, maar er komen steeds meer spulletjes in te staan waar ik erg blij mee ben.

Liefs MamaNatuurlijk








5 opmerkingen :

  1. Wat een mooie glazen voorraadpotten heb je daar! Waar heb je die gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi die glazen potten, alleen durf ik niet zo goed meer.
    Ben bang dat ik mee weer zal snijden, moet denk ik even slijten.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinnestorm dat zijn oude weckpotten. Die zijn veel te vinden in kringloopwinkels. Ik heb ook nog kleinere waar ik losse thee in bewaar.

    Herma dat kan ik me goed voorstellen. Het was dan ook niet niks die snijwonden.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o de keuken vind ik ook wel smaakvol hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn met name de deurtjes en het blad waar ik niet zo blij mee ben.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...