dinsdag 17 september 2013

Fairy garden

We kregen van OmaNatuurlijk een lichtblauwe pot waar ik gelijk een elfentuintje in zag. Dat was iets wat ik al een tijdje wilde doen met zoonlief. PapaNatuurlijk maakte een huisje en samen zetten we verschillende natuurlijke materialen klaar.

Zoonlief had gelijk inspiratie en ging aan de slag. Er werd mos geplant en een paadje van kleine steentjes gemaakt. Met walnoten, hazelnoten, eikels en dennenappels fleurde hij de tuin op. Twee eikels op een takje werden een lantaarnpaal en er werden ruige takken in gezet waar de elfjes mee konden spelen. Nog een klein plantje erbij en de elfjes waren van harte welkom.

En geloof het of niet maar er kwam een prachtig elfje kijken. Het tuintje was helemaal naar haar zin. Na het bewonderen van haar tuintje nam zoonlief haar mee uit fietsen en bleef ze de rest van de dag bij hem.

Wat een betoverende dag.

Liefs MamaNatuurlijk






12 opmerkingen :

  1. Wat een mooie foto's en wat is je zoon lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hé. Hij vond het helemaal leuk.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke plaatjes en wat een leuk idee! Wij gaan zo ook lekker knutselen.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel knutselplezier! Ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  3. Kweenie hoe fijn!
    Echt een super gezin zijn jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen en te zien, doet aan vroeger denken, schoenendoos inrichten, en dan buiten spelen, blaadjes verzamelen, eikeltjes, kastanjes, soort hazelnootjes die nog te eten waren ook, vlak bij de ruïne van een theehuisje. Zo borrelen allerlei dingen weer omhoog die ik dacht vergeten te zijn, alleen maar door het zien en lezen van de elfjes en tuintje maken bij uw blog.

    Dank u wel voor de leuke ideetjes ook, die potjes kunnen dus toch mooi van pas komen, super leuk weer!

    Veel Liefs,
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn om te lezen dat onze activiteit zoveel mooie herinneringen heeft opgeroepen. Ik moet zelf ook altijd aan vroeger denken als ik met mijn zoon bezig ben. Ik ben me er ook heel bewust van dat ik herinneringen aan het maken ben nu met hem en hoe belangrijk dat is.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  5. Helemaal leuk zeg.
    Dat elfje voelt zich daar heerlijk, denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's, het is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...