maandag 4 april 2016

Ons zonnige weekend

Hebben jullie ook zo genoten van het zonnetje dit weekend? Het voelde helemaal zomers in mijn tuin.

Prachtige bloesem aan de bomen, fluitende vogeltjes, blatende schapen en de warme zon. Je zit in onze tuin heerlijk uit de wind dus we kunnen al vroeg buiten zitten zonder jas.

Cocktails en mocktails
Maar terwijl ik dit typ en naar buiten kijk lijkt de zomer ineens weer zo ver weg. Vandaar dat ik even fijn ga terugblikken op het zomerse weekend, wat begon met een zaterdag die niet helemaal de belofte na kwam. Maar we waren uitgenodigd voor een zonnig feest, dus dat maakte het onvoorspelbare zonnetje helemaal goed. We zaten lekker buiten aan de cocktails, mocktails en paella.

Rommelen in de tuin
De zondag begon hier wat grijs, maar maakte dat 's middags helemaal goed. We startte onze dag met een spelletje en zagen de zon steeds meer terrein winnen. 's Middags baadde de hele tuin in de zon en verplaatsten we ons naar buiten. Ik plantte de viooltjes die ik van mijn moeder kreeg. Zoonlief veranderde zijn bloemenbak in een aardbeientuintje en ging daarna met de buurkinderen op pad. Manlief pakte de kozijnen aan terwijl ik een was draaide en nog wat verder rommelde in de tuin. De kipjes maakten het gazon weer lekker kort.

Blote-armen-weer
Het was zelfs zo lekker dat ik rondliep in korte mouwen en slippers. Zoonlief zat in zijn hemd in de zon. Aan het einde van de middag dronken we een glaasje rosé en speelden zoonlief en ik een spelletje terwijl de zon onderging. Het was een zonnig, zomers weekend en ik voel me heerlijk opgeladen. Om het gevoel nog wat langer vast te houden volgen hier de foto's.

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van de zon.

Liefs MamaNatuurlijk







2 opmerkingen :

  1. Ja, ik heb zeker genoten! Hoewel het zaterdag nog best koud was, maar zondag heb ik heerlijk in de zon zitten lezen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh heerlijk buiten in de zon lezen. Doe ik ook zo graag zodra het lekker weer is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...