donderdag 16 juni 2016

DIY Minecraft traktatie blokken

Toen zoonlief afgelopen februari 8 jaar werd trakteerde hij op Minecraft blokken met wat lekkers er in. Alle kinderen vonden dit geweldig.

Zelfgemaakt
Deze week mailde Mirjam mij met de vraag waar we deze traktatie gevonden hadden. Zij heeft namelijk ook een zoon die Minecraft erg leuk vindt. Maar nu wil het geval dat wij de blokken niet vonden, PapaNatuurlijk maakte ze speciaal voor de gelegenheid. Net als de mini Minecraft versie van zoonlief.

Cadeautje voor jou

Omdat er misschien wel meer kinderen zijn die Minecraft blokken willen trakteren deel ik bij deze de bestanden van de blokken en de ondergrond. Je hoeft ze alleen nog maar te printen, knippen en plakken. In de blokken kun je wat lekkers of leuks naar keuze doen.

Je kunt de bestanden in een keer downloaden als ZIP-bestand of als plaatjes (JPG):
blokken grass en TNT
blokken craftingtable en cake
ondergrond

Veel plezier met trakteren!

Liefs MamaNatuurlijk

Ps: Mirjam laat je me weten wat je zoontje ervan vond?

11 opmerkingen :

  1. Hoi MamaNatuurlijk,

    Wat een leuk idee! Ik hoop deze traktatie te kunnen maken voor mijn zoon die binnenkort jarig is.
    Ik heb de bestanden gedownload, ik vraag me alleen af op welk formaat papier je de onderplaat en de blokken hebt geprint (zodat de blokken precies passen op de vakjes van de onderplaat)?
    Met vriendelijke groet,
    mama Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi MamaNatuurlijk en mama Els, dat is ook mijn vraag. Op welk formaat is het geprint?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat fijn! dank je wel. Net alles uitgeprint. Helemaal blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En voor anderen. Gewoon A4 voor de blokjes en A3 voor de ondergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend tof! Zoon is nu al blij en er is nog niets klaar.

    Ik heb de PDF-bestanden laten drukken bij een printshop op wat dikker papier, en wat ziet het fantastisch uit! Echt mega complimenten voor je man.

    Ik ben nog maar net begonnen met knippen, wát een werk! Gelukkig pas over 3 weken nodig ;)

    Liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je toevallig ook een voorbeeld
    van het poppetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, met welke programma heb je de teksten getypt? Ik hoor het graag want het is voor november. Ik zie je bericht graag tegemoet.

    Groet Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Handig zo'n creatieve vader. Zou je het poppetje eventueel ook willen delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke traktatie en wat geweldig dat je het wilt delen. Mijn zoontje is erg enthousiast dat hij dit mag trakteren. Heel erg bedankt!

    Ps heb je ook Steve als knip plak versie?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat zou geweldig zijn, Steve er ook nog bij ! @Mamanatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een tof idee. Kan ik deze bestanden nog downloaden. Ik krijg nu een melding dat je toegang moet vragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...