vrijdag 21 oktober 2016

Herfst tafereeltje

Zoals jullie weten nam ik begin dit jaar afscheid van ons seizoenskastje. Wel wilde ik graag een mooie vervanger en die heb ik nu eindelijk gevonden.

Klein maar fijn
Hij heet BÅS en we vonden hem voor een klein prijsje bij Ikea. Op zijn kant gezet past er in dit vitrinekistje gemakkelijk een klein seizoenstafereeltje. Er kunnen behalve seizoensspulletjes natuurlijk ook allerlei andere zaken in. Verzamelingen, gekke figuurtjes, knutselwerkjes, kleine plantjes of vindsels. Ik kan me er lekker op uitleven.

Op zoek naar de perfecte plek
Voor de foto zette ik het op onze boomstam, maar ik ben nog aan het denken of dat wel de vaste plek moet worden. Het kistje kan namelijk ook hangen en dat lijkt me ook heel erg leuk staan. Daar moet ik dan wel mijn man even lief voor aan kijken, want hij heeft iets tegen gaten in muren. De komende week ga ik het kistje maar eens op verschillende plekken neerzetten om te kijken hoe dat staat.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee, want het seizoenstafereeltje is terug zonder dat het veel plek in neemt.

Liefs MamaNatuurlijk

5 opmerkingen :

  1. Mooi, leuk idee! Mag ik vragen; heb je zelf die leuke vilten poppetjes gemaakt? Zo ja, weet je een boekje, website waar ik ze zelf goed kan maken? Lijkt mij zo leuk elk seizoen, feest gelegenheid die poppetjes te gebruiken. Fijn weekend, Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De poppetjes zijn niet zelf gemaakt. Ik kocht ze bij Tomte Tummetot in Amersfoort. Via heb werden wel cursussen en dergelijke gegeven om ze zelf te leren maken.

      Verwijderen
  2. Oh ik vind hem super leuk! Ik wil ook zo iets maar totaal geen plaats jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om je herfsttafereel in een kastje te plaatsen. Mooi om te zien !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...